Hoe komen borduurprijzen tot stand?

De prijzen voor borduring worden gebaseerd op het aantal steken dat wij nodig hebben om jouw logo en/of de reclameboodschap op het aangevraagde artikel te borduren. Wanneer je kiest voor een klein logo op de borst van bijvoorbeeld een t-shirt, zal dit een stuk goedkoper zijn dan wanneer je ditzelfde logo groot op de achterkant van het t-shirt zou plaatsen. Voor een groot logo zijn namelijk veel meer steken nodig. En aan dit aantal steken hangt een bepaald prijskaartje.

Borduring is hierdoor duurder dan bedrukking. Maar op de lange termijn bespaar je mogelijk wanneer je de producten laat borduren. Borduring is namelijk een stuk duurzamer dan bedrukking. Je kunt de kleding zo vaak wassen als nodig is, maar de borduring zal niet loslaten. Bij bedrukking is dit vaak wel het geval, nadat de kleding regelmatig is gewassen. Door gebruik te maken van borduring houdt je ook na een lange tijd een fraai logo over.

Om een passende offerte te ontvangen, is het verstandig om bij de offerte-aanvraag al aan te geven hoe groot het logo gebordureerd zou moeten worden. Dan kunnen wij hier direct rekening mee houden bij het opmaken van de offerte. Wanneer je niet precies weet hoe groot het logo het beste geborduurd kan worden, adviseren wij je natuurlijk graag.