Home

Relatiegeschenken en promotieartikelen zijn een prachtige manier om je bedrijf onder de aandacht te brengen. Maar is het niet meer dan alleen promotie? Is een relatiegeschenk niet wat het woord eigenlijk al zegt? Een relatie. Het opbouwen van een band tussen jou en je klant, collega of relatie.

Met geschenkartikelen kun je verschillende dingen bewerkstelligen. Naamsbekendheid creëren is hier het beste voorbeeld van. Maar ook het versterken van het imago en het verhogen van conversies zijn veel gebruikte redenen om relatiegeschenken in te zetten. Toch is er meer dan dat….

Woorden als vertrouwen, respect, waardering en loyaliteit zijn zeer nauw verweven met de inzet van relatiegeschenken. Het is meer dan enkel een artikel met daarop jouw logo bedrukt of gegraveerd.

Benieuwd naar wat geschenkartikelen voor jou kunnen betekenen? Pak dan even een bak koffie en struin op je gemak door ons blog.

Wat is het verschil tussen mutsen bedrukken en mutsen borduren?

Binnenkort vindt er een evenement plaats en daarvoor ben je op zoek naar mutsen bedrukt met jouw logo. Je gaat ...
Verder Lezen
Herfst

Verken het bos en maak een paddenstoelenwandeling

De coronapandemie heeft ervoor gezorgd dat wij onze lokale horecaondernemers ook in slechtere tijden blijven steunen. Zo zijn er steeds ...
Verder Lezen
Top 5 populaire herfstgeschenken

Top 5 populaire herfstgeschenken

Populaire herfstgeschenken De dagen worden langer, de temperaturen dalen en de bladeren vallen van de bomen. Met de herfst in ...
Verder Lezen

De herfst saai? Nee joh!

Met vier verschillende seizoenen in één jaar, heeft iedereen zo zijn of haar voorkeuren. In de zomer zijn veel mensen ...
Verder Lezen

Samen sterk voor goede doelen

Het coronavirus heeft een grote impact gehad op ons dagelijks leven. Het nieuwe normaal heeft veel veranderd in ons leven ...
Verder Lezen
groeipapier

Groeipapier, wat is het eigenlijk?

Tegenwoordig richten steeds meer bedrijven zich op duurzaam ondernemen. Niet alleen intern zetten ze dit door, maar ook extern willen ...
Verder Lezen

Reageer via Facebook