Home

Relatiegeschenken en promotieartikelen zijn een prachtige manier om je bedrijf onder de aandacht te brengen. Maar is het niet meer dan alleen promotie? Is een relatiegeschenk niet wat het woord eigenlijk al zegt? Een relatie. Het opbouwen van een band tussen jou en je klant, collega of relatie.

Met geschenkartikelen kun je verschillende dingen bewerkstelligen. Naamsbekendheid creëren is hier het beste voorbeeld van. Maar ook het versterken van het imago en het verhogen van conversies zijn veel gebruikte redenen om relatiegeschenken in te zetten. Toch is er meer dan dat….

Woorden als vertrouwen, respect, waardering en loyaliteit zijn zeer nauw verweven met de inzet van relatiegeschenken. Het is meer dan enkel een artikel met daarop jouw logo bedrukt of gegraveerd.

Benieuwd naar wat geschenkartikelen voor jou kunnen betekenen? Pak dan even een bak koffie en struin op je gemak door ons blog.

Bedruk je eigen speelkaarten en ga all-in

Speelkaarten, wie kent ze niet. Speelkaarten bestaan al sinds mensenheugenis. We nemen jullie mee in de geschiedenis van het kaartspel ...
Verder Lezen

Vakantie naar het buitenland gecanceld? Ga op vakantie in eigen land!

Het vieren van vakantie in het buitenland deze zomer is voor velen van ons gecanceld. Vliegen en reizen naar het ...
Verder Lezen

6 ideeën voor een leuke zomerpromotie

De zomer is de ideale periode om promotie te maken voor je bedrijf of organisatie. Iedereen is goedgehumeurd; we worden ...
Verder Lezen

Welke relatiegeschenken zijn aftrekbaar?

Heb jij pennen, tassen, cadeaubonnen, mokken of wijn gekocht voor je partners, klanten of belanghebbenden en ben je benieuwd of ...
Verder Lezen

Hoe gaan wij om met MVO in onze drukkerij?

MVO: maatschappelijk verantwoord ondernemen. Wanneer je maatschappelijk verantwoord onderneemt, ben je bezig met het zoeken naar een goede balans tussen ...
Verder Lezen

Corona-beschermingsartikelen op de werkvloer

De coronacrisis heeft impact op ons leven en dus ook op de manier van werken. Het virus heeft gevolgen voor ...
Verder Lezen

Reageer via Facebook