Home

Relatiegeschenken en promotieartikelen zijn een prachtige manier om je bedrijf onder de aandacht te brengen. Maar is het niet meer dan alleen promotie? Is een relatiegeschenk niet wat het woord eigenlijk al zegt? Een relatie. Het opbouwen van een band tussen jou en je klant, collega of relatie.

Met geschenkartikelen kun je verschillende dingen bewerkstelligen. Naamsbekendheid creëren is hier het beste voorbeeld van. Maar ook het versterken van het imago en het verhogen van conversies zijn veel gebruikte redenen om relatiegeschenken in te zetten. Toch is er meer dan dat….

Woorden als vertrouwen, respect, waardering en loyaliteit zijn zeer nauw verweven met de inzet van relatiegeschenken. Het is meer dan enkel een artikel met daarop jouw logo bedrukt of gegraveerd.

Benieuwd naar wat geschenkartikelen voor jou kunnen betekenen? Pak dan even een bak koffie en struin op je gemak door ons blog.

Aankomende zomer met een coronapas op vakantie?

’’In de zomer is iedereen gevaccineerd en komen er versoepelingen in de maatregelen.’’ Dat wordt ons allemaal verteld, maar is ...
Verder Lezen
Blog speelkaarten

Top 10 leukste feitjes over speelkaarten

Speelkaarten, een leuk en modern relatiegeschenk om cadeau te doen. Gepersonaliseerd met op iedere kaart jouw bedrijfsnaam of logo, daarvoor ...
Verder Lezen

Val op tijdens Pasen

Pasen; een christelijke feestdag die in Nederland door jong en oud wordt gevierd. Als we aan Pasen denken dan denken ...
Verder Lezen

Project in the spotlight – The Game Box

Wij hebben de uitdaging gekregen om een uniek project voor het bedrijf The Game Box te realiseren. The Game Box ...
Verder Lezen

Bedrukken.nl viert 10-jarig jubileum

In 10 jaar van een bescheiden speler naar één van de grootste online aanbieders van relatiegeschenken binnen Nederland UIft – ...
Verder Lezen

Hoe stimuleer jij je medewerkers om meer te bewegen?

Veel medewerkers werken thuis, waardoor er overdag onbewust minder bewogen wordt. We weten allemaal dat het belangrijk is om voldoende ...
Verder Lezen

Reageer via Facebook