FAQs
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Nieuwste vragen
-
Kan ik ook zelf relatiegeschenken aanleveren?
Ja, dat kan. Zie deze informatiepagina over het zelf aanleveren van jouw relatiegeschenken.
Lees meer -
Wat zijn de openingstijden van Bedrukken.nl?
Maandag 09.30 - 17.00 uur Dinsdag t/m donderdag 08.30 - 17.00 uur Vrijdag 08.30 - 16.00 uur Lees meer -
Is er een kortingscode?
Wij bieden regelmatig kortingscodes aan in onze nieuwsbrief. Schrijf je, via de footer, in om op de hoogte te blijven.Lees meer
-
Ik krijg mijn logo niet geüpload. Wat nu?
Lukt het niet om jouw logo te uploaden, mail het logo dan naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer.
Lees meer -
Is het artikel op voorraad?
Wij streven ernaar om alle artikelen op voorraad te houden. Helaas kan het voorkomen dat een artikel uitverkocht raakt, bijvoorbeeld wanneer een grote hoeveelheid in één keer is besteld. Wij doen er dan alles aan om de voorraad zo spoedig mogelijk weer aan te vullen. Mocht het voor jou geen optie zijn om te wachten op de nieuwe voorraad, doen wij ons uiterste best om met een goed alternatief te komen. Wil je zeker weten of het artikel op voorraad is, neem contact op met onze klantenservice.
Lees meer -
Kan ik een custom made relatiegeschenk laten maken?
Wil je een relatiegeschenk geheel naar eigen wens laten maken? Laat ons weten wat je wensen zijn zodat wij actief kunnen meedenken. Het is mogelijk om een artikel te customizen in de huisstijlkleuren van het bedrijf. Neem contact met ons op om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.
Lees meer -
Waar lever ik het logo aan?
Zowel bij een offerteaanvraag als bij een bestelling kan je jouw logo aanleveren. Nadat je je gegevens hebt ingevoerd, kom je bij de stap ‘bedrukking’. Hier kan je jouw logo toevoegen.
Zie ook onze blog wat een vectorbestand precies inhoudt. We krijgen regelmatig de vraag wat een vectorbestand precies is. Voor een aantal druktechnieken hebben wij een vectorbestand nodig, om onder meer een goede kwaliteit van een bedrukking te kunnen garanderen.
Bij een bestand in pixels – vaak is dat een png- of jpg-extensie – is dat niet altijd het geval, waardoor een vectorbestand in de meeste gevallen aangeraden wordt.
Lees meer -
Ons bedrijf is gevestigd in het buitenland. Kan ik de btw verleggen?
Wanneer wij van jou een geldig btw-identificatienummer/omzetbelastingnummer ontvangen, wordt de factuur opgemaakt zonder btw. Dit geldt alleen als de levering ook buiten Nederland plaatsvindt.Lees meer