FAQs

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  1. Er zijn geen veelgestelde vragen gevonden.

Nieuwste vragen

  1. Kan ik ook zelf relatiegeschenken aanleveren?

    Ja, dat kan. Zie deze informatiepagina over het zelf aanleveren van jouw relatiegeschenken.

    Lees meer
  2. Wat zijn de openingstijden van Bedrukken.nl?
    Maandag 09.30 - 17.00 uur
    Dinsdag t/m donderdag 08.30 - 17.00 uur
    Vrijdag 08.30 - 16.00 uur
    Lees meer
  3. Is er een kortingscode?
    Wij bieden regelmatig kortingscodes aan in onze nieuwsbrief. Schrijf je, via de footer, in om op de hoogte te blijven.
    Lees meer
  4. Ik krijg mijn logo niet geüpload. Wat nu?

    Lukt het niet om jouw logo te uploaden, mail het logo dan naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer.

    Lees meer
  5. Kan ik een custom made relatiegeschenk laten maken?

    Wil je een relatiegeschenk geheel naar eigen wens laten maken? Laat ons weten wat je wensen zijn zodat wij actief kunnen meedenken. Het is mogelijk om een artikel te customizen in de huisstijlkleuren van het bedrijf. Neem contact met ons op om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.

    Lees meer
  6. Waar lever ik het logo aan?

    Zowel bij een offerteaanvraag als bij een bestelling kan je jouw logo aanleveren. Nadat je je gegevens hebt ingevoerd, kom je bij de stap ‘bedrukking’. Hier kan je jouw logo toevoegen.

    Zie ook onze blog wat een vectorbestand precies inhoudt. We krijgen regelmatig de vraag wat een vectorbestand precies is. Voor een aantal druktechnieken hebben wij een vectorbestand nodig, om onder meer een goede kwaliteit van een bedrukking te kunnen garanderen.

    Bij een bestand in pixels – vaak is dat een png- of jpg-extensie – is dat niet altijd het geval, waardoor een vectorbestand in de meeste gevallen aangeraden wordt. 

    Lees meer
  7. Ons bedrijf is gevestigd in het buitenland. Kan ik de btw verleggen?
    Wanneer wij van jou een geldig btw-identificatienummer/omzetbelastingnummer ontvangen, wordt de factuur opgemaakt zonder btw. Dit geldt alleen als de levering ook buiten Nederland plaatsvindt.
    Lees meer
  8. Is het mogelijk om een monster te ontvangen?

    Ja, het is mogelijk om een onbedrukt monster van elk artikel aan te vragen. Wij raden je aan om dit te doen, zodat je er zeker van kunt zijn dat het gaat om het juiste artikel. Tevens kan je op deze manier de kleur en kwaliteit van het artikelen controleren en beoordelen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Afhankelijk van het product brengen we mogelijk kosten in rekening voor de samples. Neem hiervoor contact op met onze verkoopspecialisten.

    Lees meer