De cookie instellingen op deze website staan op 'optimale gebruikerservaring' om u de beste gebruikerservaring te geven. Als u doorgaat zonder deze instellingen te wijzigen, gaat u hiermee akkoord, maar u kunt op elk moment deze instellingen wijzigen via de link in de footer. Meer informatie vindt u op hier .
Logo’s. Overal kom je ze tegen; langs de snelweg, in een winkel, op het station of langs een voetbalveld. Maar waarom bedenken bedrijven logo’s en waarom nou dat logo en niet een andere? Een logo is de eerste introductie van een bedrijf aan consumenten. Als het goed of origineel is ontworpen, kan het de belangstelling van het publiek wekken en hen uitnodigen om meer over het bedrijf te weten te komen. Als jouw merk of bedrijf zo sterk is, kunnen mensen jouw logo herkennen zonder dat je naam erbij staat. Een logo is dus van belang wil je de aandacht trekken van jouw doelgroep. Waarom heeft Bedrukken.nl een kolibrie als logo? Wij leggen het je uit.
Merkloyaliteit
Een grote naamsbekendheid creëert vertrouwen en toegankelijkheid. Stel je eens voor: je bent aan het winkelen voor sneakers en je ziet schoenen van Nike, de meeste mensen zijn meteen bereid om deze te kopen. Waarom? Omda
’’In de zomer is iedereen gevaccineerd en komen er versoepelingen in de maatregelen.’’ Dat wordt ons allemaal verteld, maar is dat ook echt zo? De vaccinatiecijfers gaan minder snel omhoog dan het aantal besmettingen. En Nederland is voor de tweede keer gestopt met het vaccin AstraZeneca bij mensen onder de 60 jaar. Komt de zomer dan toch te vroeg, en worden de vakantiedromen ingehaald door de realiteit?
Digitaal reisdocument
De Europese Commissie is met het voorstel gekomen om een groen certificaat in te dienen. Het certificaat geeft de feitelijke gezondheidssituatie weer. Een digitaal reisdocument dat een veilig vakantieseizoen mogelijk moet maken. Het reisdocument toont aan dat iemand gevaccineerd is, negatief getest is of recentelijk corona heeft opgelopen waardoor diegene voldoende immuun is. Dat bewijs moet in de vorm van een QR-code overal in Europa gescand kunnen worden, het moet fraudebestendig zijn en de hoogste mate van gegevensbescherming hebben.